External-Balustrade-4-1600x800

آشنایی با جام بالکنی

جام بالکن، شیشه هایی در ابعاد بزرگ و استاندارد می باشد که به راحتی به صورت تاشو جمع شو استفاده می شوند.شیشه جام بالکنی یک محافظ و پوشش مناسب برای تراس است و طوری طراحی شده است که از دو فریم آلومینیومی نصب شده در کف و سقف و دو فریم در دو سمت تراس تشکیل شده است. جام بالکنی یا پنجره بالکنی یک سیستم پوششی زیبای شیشه ای برای بالکن می باشد. با داشتن جام بالکن شما میتوانید در تمام فصول سال منظره یک دست شیشه ای را به هر اندازه که میخواهید بدون مانع مشاهده کنید.
سیستم های ریلی تاشو در هر زمان امکان استفاده از هوای آزاد را برای شما فراهم میکند. در زمان بسته شدن شیشه های متحرک ورود پرندگان و گرد و غبار و حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود میشود.

انواع جام بالکنی

شیشه جام بالکنی می تواند به صورت ثابت، متحرک، کاملاً قاب دار، نیمه فریم و کاملاً بدون قاب، بدون شیشه و فریم لس تولید شود. در اجرای تراس شیشه ای، از شیشه سکوریت و نشکن استفاده می شود. شیشه سکوریت نسبت به تغییرهای جوی مقاومت بسیاری دارد و از آن جا که بسیار مستحکم و نشکن است، فشار و ضربه فیزیکی نمی تواند آسیبی به آن برساند. ترکیب شیشه‌ های بسیار ضخیم و فولاد ضد زنگ به صورت جام بالکنی و اتصال پانل های شیشه‌ ای از طریق بست می تواند بسیار مقاوم باشد. جام بالکن را می توان در ابعاد مختلف و با ضخامت های بین 8 تا 10 میلی متر تولید کرد. به‌طورکلی، بیشتر انواع بالکن از نوع مواد شیشه‌ای و آلومینیوم است که شاید استفاده از آلومینیوم به‌اندازه شیشه بالکن فریم لس و شیشه ریلی چشم‌نواز نباشد، استفاده از آلومینیوم و شیشه آکاردئونی در داخل خانه عالی می‌باشد، استفاده از این مواد در خارج از خانه هم منظره‌ای چشم‌نواز خواهد داشت، همچنین از شیشه برای اطراف استخر هم استفاده می‌شود که با انجام این کار در استخر منزل خود حس بالاتری از تمایز را لمس خواهید نمود.

تفاوت های بین پنجره بالکن و پنجره دو جداره 

  1. مامی پنل های پنجره بالکنی تاشو، باز و بسته می شود، ولی در شیشه های ۲ جداره این امکان مهیا نیست.
  2. شیشه های دو جداره دارای فریم های نسبتا پهنی در هر تکه شیشه می باشند که دیدرا به صورت محسوسی می گیرند.
  3. در شیشه های دو جداره اغلب از شیشه های خام استفاده می شود که ایمنی آن نسبت به شیشه های سکوریت موجود در پنجره بالکن تاشو، بسیار کمتر می باشد.
  4. لوازم مصرفی شیشه بالکن بسیار کم هزینه تر از شیشه های دو جداره می باشد.

مزایای استفاده شیشه بالکن

  1. بالکن بسته، مکان امنی برای بازی کودکان است.
  2. عایق صدا و سرما و گرما است.
  3. جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  4. جلوگیری از ورود حشرات، پرندگان، حیوانات شهری و لانه گذاری پرندگان
  5. جلوگیری از ورود گرد و خاک و سایر آلودگی ها
  6. شستشو و نظافت آسان
5/5

دیدگاه ها بسته شده اند.