upvcdoor65-scaled-1

درب یو پی وی سی چیست و چه تفاوتی با سایر درب ها دارد؟

درب یو پی وی سی چیست و چه تفاوتی با سایر درب ها دارد؟ جهت کسب اطلاعت بیشتر در این مورد پیشنهاد می گردد این متن را مطالعه بفرمایید تا بطور کامل جواب گوی نیاز شما بازدید کننده محترم واقع شود. در این مطلب فقط به انواع درب های یو پی وی سی لولایی اشاره شده است شما می توانید جهت انواع دیگر درب ها مثل کشویی و فولکس واگنی و یا فولدینگ به سایر مطالب موجود در سایت مراجعه بفرمایید.

استفاده از درب های دوجداره یو پی وی سی در ساختمان های نوساز و در کنار پنجره های دوجداره یو پی وی سی بسیار رایج شده است . درب های یو پی وی سی نوعی از درب های دوجداره می باشند که از ماده upvc تولید می شوند، درب های دوجداره یو پی وی سی را می توان با اطمینان گفت بیشتر از درب های آهنی و آلومینیومی مقاومت دارند که در طرح و رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند. درب های دوجداره یو پی وی سی به دلیل مقاومت بالایی که دارند باعث به وجود آمدن امنیت بیشتر محیط زندگی شما می شوند.

انواع درب های یو پی وی سی :

  1. درب تک لنگه : مناسب جهت  درب های بالکن و سرویس های بهداشتی با نوجه به عایق بودن و ضد آب بودن آنها که در انواع رنگ های سفید و طرح چوب موجود می باشد. این مدل از درب ها در هر دو سمت دارای دستگیره با قفل سوییچی می باشند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *